keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Tokotreeniä pihalla

Treenattiin hieman tuossa pihalla ja otin muutamat liikkeet jopa videolle asti. Harmi, että tuuli hieman kovasti mikrofoniin, josta tuli videoihin kurja ääni.



Ensin otettiin hieman seisomis- ja maahanmenokäskyjä lennosta. Tällaisella harjoittelulla oon saanu Oliverin hyvin erottamaan nämä jäävien liikkeiden käskyt toisistaa. Aina ei jaksa/kannata tehdä koko liikettä alusta asti, joten tämä harjotus on ollu kiva niin Oliverista kuin mustakin :)


Tässä sitten ihan alusta loppuun jäävät liikkeet. Oliverilla on välillä taipumusta mennä perusasentoon ennen käskyä, joten olen sitä palkannut siitä, että se pysyy seisomassa kun tulen sen viereen. 


Tässä jäävistä vielä maahanmeno. Otin myös pientä seurauspätkää, mutta Oliver seilaili aika kovasti.. Voi myös johtua epätasaisesta maasta tai sitten se vaan halusi tehdä vähän mutkaa. Lopuksi käännöksiä vasempaan ja oikeaan. Erityisen tyytyväinen olen vasempaan käännökseen, jossa Oliver osaa hyvin käyttää tapapäätään.



Ja vielä viimeisenä luoksetulo, johon ollaan saatu hyvä vauhti. Tää on ehdottomasti mun ja Olin lempiliike :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit! :)