perjantai 7. lokakuuta 2011

Tunnustus

Blogimme sai tunnustuksen Heidiltä, kiitämme oikein paljon! ^___^




Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Tunnustuksensa teille tarjoilee Oliver, tämän blogin päätähtenä;

   1.  Kukaan ei ymmärrä, mikä hienous on kun ensin kaivan takakoivella korvaa ja sitten nuolen kyseistä takajalkaa ja vielä toistan tämän monta kertaa. Minä ymmärrän!

  2. Vauvana olin melkoinen mamman poika... Vielä koiraäitini luona asuessani, en raaskinut syödä herkkuja sisarusteni lailla, vaan kiikutin herkut mamman luokse portin taakse..


  3. On yksi asia, mikä minua hirvittää yli kaiken. Se on nämä kaameat pikkulapset ja varsinkin kun ne juoksee huutaen!


  4. Rakastan talous- sekä vessapaperia! Sitä on niiiiin ihana repiä! Se ääni ja se valkoisen silpun määrä, ah! 


  5. En kovin innokkaasti syö uusia herkkuja, olen aika epäileväinen niiden suhteen. Yleensä mamman pitää hieman kannustaa minua maistamaan uutta luuta tai herkkua. 


  6. Tykkään todella hamsteri siskoistani ja olen hyvin kiinnostunut heidän tekemisistään. Mutta älkää vain kertoko tätä niille!


  7. Jos saan valita, niin mielummin lepäilen miesten jalkojen juuressa. Mammani leikkisästi on   kaikille sanonut, että hakeudun samanarvoisieni seuraan, mitä se nyt tarkoittaakkaan..


  8. Pienempänä koirana, minulla oli tapana aina mennä ulko-oven luokse ja soittaa pientä kelloa nenälläni merkiksi omistajilleni siitä, että halua ulos tarpeilleni. Nykyään olen jo niin iso ja kokenut tuon asian kanssa, että jaksan odottaa ulospääsyä ilman kelloa.


Tässä olivat Oliverin tunnustukset. Tunnustus lähtee eteenpäin seuraaville upeille blogeille :


1. Rockn Roll Life - Taavin elämää
2. Cara & Isla
3. Lara
4. Netta's Stage
5. We are hairy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit! :)