perjantai 11. toukokuuta 2012

The Versatile Blogger Award


Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Kerro heille tunnustuksestasi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

Tunnustus tuli Hannalta Laran - blogista. Kiitos todella paljon, jeejee! n__n  Eikun sitten lisää faktoja kehiin, tällaisissa lyhyissä versioissa kuitenkin!


1. Ensimmäiset lemmikkini olivat akvaariokaloja. Olivathan ne kivoja, mutta ne eivät olleet koiria.

2. Olen koko ikäni asunut Kokkolassa. Lapsuuden kotini löytyykin nyt ihan kilometrin päästä omaa kämppäämme. Tykkään kovasti asua täällä!

3. Pohjimmiltani olen todella ujo ihminen, mutta tämän sairaanhoitajakoulutuksen myötä olen päässyt ujoudestani vähitellen eroon. 

4. Rakastan merta! En voisi ajatellakkaan asuvani sisämaassa. Se tunne kun tuuli tuivertaa ja iskee vaahtopäitä aallonmurtajaan, sitä tunnetta ei voi millään korvata.

5. Olen kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa! Kesällä tulee täyteen 5 vuotta yhdessä.

6. On pakko katsoaa realityäääää! Suomalaista, amerikkalaista, ruotsalaista.. kaikki tänne vain!

7. Pulut kammoksuttavat minua! Niillä on varmasti jokin suunnitelma vireillä...

Tunnustuksia satelee seuraaville upeille blogeille:

2 kommenttia:

  1. Pulut on hassuja! Täällä Jyväskylässä asuessa minäkin olen hiljalleen alkanut pohtimaan, että niillä on jokin suunnitelma maailman valtaamiseksi... Ne näyttää usein niin ovelilta, että pakkohan niillä on olla jotain vireillä! >:)

    Kiitos ihanasta haasteesta, se otetaan ilolla vastaan. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos mukavasta haasteesta, olemme otettuja :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit! :)